eğer sadece oyuncunun kontrolü sende olsun istiyorsan, hiçbir tuşa basmazsın, diğer oyuncuların sana pas wermesini beklersin, rastgele sana pas geldiğinde de yapmak istediğini yaparsın... ama bence bu şekilde olması çok daha güzel olmuş... top bendeyken yanımdakine pas atıyorum, depar atıyorum, sonra pas istiyorum, iki üç oyuncu geçmiş oluyorum mesela... güzel paslaşmalar oluyo.. ya da müsait olduğumda pas istiyorum, sonra daha iyi durumdaki oyuncuya top çıkarıyorum, gol atıyor...