Antreman sistemiyle kesinlikle ilgisi var kondisyonların düşük olmasının, bir de yoğun maç temposu yine düşürür kondisyonu. Kadronu kurarken kondisyonu 90'ın altındaki oyuncuları ilk 11'e alma. Daha sonra yedekten sokarsın.
İkna etmenin ne yazık ki bir yolu yok. Eğer oyuncu gelmiyorsa malesef yapacak bir şey yok.