Berbat denemeye deymez beyler sizde yüklemeyin hemen eğer buraya ekleyen şahıs ss leri tam olarak koyup anlatmamışsa demekki anlatılacak bir yanı yok...Ben TSL oynamıyorum ama... Bundes Liga yı Hollanda ligine ayarladım formalar ve kadrrolar amblemler herşeyiyle..Hollanda ligini Other C ye aldım.... İngiliz takımlarını orjinal forma logo isim yaptım...Beşiktaş taraftar chants pack yaptım..Çoğu futbolculara gerek almanya gerek türk face pack yaptım...Trabzonsporu ekledim (AIK) ın yerine...Oyun %95 türkçe.......................... SUPER OLDU BİRAZ UĞRAŞLA HEPSİNİ HALLETTİM...Böyle saçma şeylerle uğraşısanız oooo................. Tek türkçe spikeri bekliyorum 10 aralık ta demosu çıkacak orjin i çıkınca tam olacak tsl ile beraber...O zaman TSL yiBundes Liga ya çekecem..Bundes Ligadaki önemli 3-5 ekibi..R.Plate,Internacional,AIK,PES united,WE united,gibi kale alınmıcak takımların yerine ekliyecem olay bitmiş olacak...see ya