Orjinal Mesajı Yazan: StefanFredrik
türkçe oyun göreceğim diye tüm oyunları orjinal mi alacağım?
burası türkiye kişibaşı gelir 4000
ne aLaka şimdi kişibaşı geLirLe ? Ve tüm oyunLar zaten tr değiL ki...
fakir edebiyatı yaptığın zaman adama sorarLar o zaman biLgisayarı hangi paraya aLdın diye ? (yıLLık geLiri 4000$ oLan adamın crysis kaLdıracak pc aLma ihtimaLi!!!)
Eğri oturup doğru konuşaLım, orjinaL aLmadın diye orjinaL aLanLarı saf yerine koyarsan bu yanLış oLur.NormaLde ben de en azından bir sene geçmeden orjinaL oyun aLmam(fiyatı düşünce bakarım) ama bu ayrı bişey, tamamen Türkçe, özeL fiyat ve Türk yapımı...BiLmem anLatabiLdim mi ?