crdsa Vuruşlarının çoğu dışarı veya baraja gitiyor, ama çok güzel goller de atıyor. İşte dünkü örnek : http://www.youtube.com/v/47cyZcX8t2I>http://www.youtube.com/v/47cyZcX8t2I type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Bu da Juninho'nun dün orta sahaya yakın bir yerden attığı frikik golü : http://www.youtube.com/v/qv2xZ74WEjA>http://www.youtube.com/v/qv2xZ74WEjA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Manchester United 2-0 Sporting Lizbon Olimpik Lyon 2-2 Barcelona
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Vuruşlarının çoğu dışarı veya baraja gitiyor, ama çok güzel goller de atıyor. İşte dünkü örnek : http://www.youtube.com/v/47cyZcX8t2I>http://www.youtube.com/v/47cyZcX8t2I type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Bu da Juninho'nun dün orta sahaya yakın bir yerden attığı frikik golü : http://www.youtube.com/v/qv2xZ74WEjA>http://www.youtube.com/v/qv2xZ74WEjA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Manchester United 2-0 Sporting Lizbon Olimpik Lyon 2-2 Barcelona gerçekten güzel gol
Wazza ronaldo'nun golüne söylenecek laf yok. isabetli olduğu zamanlar tehlike demek zaten. ama arkadaşın da dediği gibi çoğu zaman ya barajda ya dışarıda.
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: cracks juninho'ya yorum yo kzaten :) cristiano'nun golünden sonraki tipi çok **nemsi :) :D:D