R2.Burk1903 Arkadaşlar oyunu 50 ytl ye satıyorum.sendit.com dan almıştım.benim var ama fazla geldi.hic kullanılmamış key i daha register edilmemiş bile.İstanbulda elden verebilirim yada kargoyla da yollayabilirim