Mythe arkadaşlar şunu farkettimki creation masteri bilenden çok bilmeyen var..bilmeyenler soruyor fakat kimse cvplamıyor..bu bölüm creation masteri kullanmayı bilen kişilerin bilmeyenlere anlatığı bölüm olsun...hepimiz yardımlaşalım birbirmizi bilgilendirelim lütfen..
tcan nasıl bilmeyen olmaz yaa çok basit program bundan basit nasıl olabilir ki. bilmeyen arkadaşlar buraya yazsınlar yardımcı olalım
hangmaneagle beyler taktik ayarı yapıyorum olmuyor team bölümünden takımın kimyasını falan değiştiriyorum topunu falan işte ordan ayar yapınca olmuyor kaydetmiyor birde artık oyunun içinden taktik oluşturamıyorum oyuncu nun haraket edeceği yerler değişti az bir bölümde yer değiştiriyor ve bir taktikte oyuncuyu mesala cm iken onu cam yapamıyorum yardımlarınızı bekliyorum
taysifb ben de yapamıyorum-mesela internetten indirridim bir lig veya forma-ayakkabı-bayrak onları fifa ya atamıyorum lütfen yardım edin biliyosanız-lütfen
yeom58 mrb hayirli günler arkadaş bana yardım edin bende çalışıyor stadyum yapmayı vede taraftar yapmayı duşunuyorum yardım edecek biliri varsa yardım ederse biz güzel bir çim yaparız bide stadyum nedersiniz arkadaşlar bende çalışıyor ama beceremiyorum ingilizce sözlüge bakınıyorum az çok uraşıyorum stadyum yapmayı istiyorum yardım edecek varmi varsa mail adresini göndersin
metalman arkadaşlar abes oolcak biraz ama ben creation master 08 de bi türlü forma ekleyemedim ekledim ama oynda görünmüyo şu hata oluyo yani.http://img212.imageshack.us/img212/3915/hatajm1.jpgyardım ederseniz sevinirim..
mustdem1 Arkadaslar bendeki sorun bjk forma fontlarını değiştiriyorum maç başlarken oyundan atıyor.Yardımcı olabilecek varmı?
crazy_man_4268 arkadaslar cretıon masterı yukledım ama calısmıyo tıkladıgımda uygulama duzgun baslayamadı dıo ne yapabılırım??
N.G. BARISH metalmaN sendeki sorun su: Belgerim icindeki FIFA 08 dosyasini sil mustdem1 sendeki sorunda su olabilir: kaydettikten sonra fathbuilder´i calistir;)
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: crazy_man_4268 belgelerimdeki fifa 2008 i sildim ama yıne olmadı bana yardımcı olun lutfen Cevabim senin sorununu cözmez, Frameworku yüklemek istiyosan google´dan ´framework 2 download´ die arat indir yükle.
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: mustdem1 yine aynı hata veriyor Font degistirme böyle bir sorun cikartamaz bence. Baska bir degisíklik yada yükledigin yama varsa sorun cikabilir. Ha eger sorun kaydettigin bir oyunda cikiyosa, durum normal, cünkü o zaman Database´de degisiklik yapmis oluyosun.
aslan gorkem arkadaşlar ben resim ekleme diyorum.KARŞIMA "Image has a wrong size. Check the correct size doing an export operation. Many files accept single and double size, kits accept 1gK and 2gK size." bir yazı çıkıo bu nedemek AYRICA ATTIĞIM GOL WAYNE ROONEY http://www.youtube.com/v/-M2BY6itSrQ>http://www.youtube.com/v/-M2BY6itSrQ type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">