DELIKANLI05 arkadaslar winning eleven 12 ciktimi? haberiniz varmi acaba? eger ciktiysa biyerden indirme imkanimiz varmi yardimci olursaniz cok sevinirim. yardimlariniz icin simdiden tesekkürler
DELIKANLI05 günaydin ::)) iyide nerden bu oyunu indirebilecegimide söylersen tam uyanacam ::))) ama sakin pes2008 sordugumu sanma, ben japonlarin cikarttigi oyunu soruyorum cevabin icin simdiden tesekkürler
_Emryze_ Orjinal Mesajı Yazan: budaklar neden pes 2008 oynamıosun fapon hayranımısın :d adamın canı öle istio sanane