FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: hmyardim ndn? Forum kurallarını okumamışsın galiba. Tamamı büyük harflerle başlık açmak yasaktır!
hhyx o yama zaten otomatik yüklenmiyor muydu? bende yüklü ama unuttum nasıl yüklediğimi.oyunyükleniyor sonra fath builder çıkıyor ve ordan build'e basıp bekliyorsun .tamamlanınca oyunu açıp oynuyorsun .ben öylehatırlıyorum.
es1965 arkadas yamayı ındır nordıc gelır sonra 2 tane daha onları sırayla ac next yap 1 ve 2 otomatık kurulur .
ali2can Ben her şeyi anladım da FIFA 08 ile ilgili bir konunun FIFA 07 bölümünde işi ne onu anlamadım??? Hem de başlık yanlış düzlet uyun şu kurallara.
Venom Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Forum kurallarını okumamışsın galiba. Tamamı büyük harflerle başlık açmak yasaktır! Konu kilitlenmiştir.