mehmet_1905 Oyunu CD'siz oynabilmek için ne yapmalıyım.Evde birtek ben oynamıyorum ki babamda oynamak istiyor.NoCD vardı herhalde ama bulamadım
TuNdRaLoWeR mehmet kendindemisin kardeşim:p sana kim dedi bnm böle böle sorunum war şunu şunu yaparmısın die:p gerçi emek wermişsin ona ayrı bişey dicemde kimse snn konuya bakmıo bile:p ama olsun emeeeene saaaalık:p