Arkadaşlar barcelonayla ispanya ligi yapayım dedim,tamam her şey çok güzel ayarları yaptım ama pes 6 daki gibi ev ve konuk takım formaları seçilmiyor,oyun formaları kendine göre belirliyo,baktım forma seçeneneği diye bişeyde yok,beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim..