jdejan Arkadaşlar durup dururken menajer modda sıradaki maç diyorum sonra atıyor neden olabilir ??? yardım ederseniz sewinirim.. teşekkürler saygılarımla
rapboyz bendede yapmıştı yamadan dolayıdır dedim ama değil en son menejer dosyasını silip baştan başlamıştım sende öyle yapmayı dene bence
cemalxmcmx eğer kadrondaki oyuncu sayısı 30 u geçerse next match a gelince seni oyundan atar benim bu yüzden bir sürü menejer yandı