**Hem anket hemde sizden neden o seçeneklerden birini tercih ettiğinizi paylaşmanızı rica ediyoruz ve Pes 2008'İn Scn Ailesin'de ne kadar beğenildiğini öğrenelim...**
A)Geçmiş Yıllara Göre Daha İyi Beğendim...
B)Ne İyi Nede Çok Kötü...
C)Geçmiş Yıllara Göre Daha Kötü Beğenmedim...