ya abiler ya ben bu programa gerçekten çok bayıldım çok süper
yalnız ben reklam panolarını bir türlü ekleyemedim kendi yapmış panoları yani.
Programda her şey normal yaptığım panolar cuk diye oturuyor orijinali ile aynı ebatlarda sonra kaydediyorum buraya kadar herşey normal görünüyor fakat oyuna girdiğimde hiç bişey değişmiyor bazende hata raporu veriyor aydınlatırsanız sevinirim...