Orjinal Mesajı Yazan: gsDavidBeckhamgs
Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna
Galibiyetin sevinciyle yazmayı unuttum bu Serdar Özkan ısrarı niyedir çözemiyorum hala Mehmet Yozgatlı'ya şans verilmeli artık.
Şuanda Bence Serdar Özkan Mehmet Yozgat'lıdan Daha İyi Oynuo;)
bence son zamanlarda ikiside birbirinden kötü serdar koşuyo mücadele ediyo ama çok güçsüz senenin başındaki gibi değil ali tandoğanda pek iyi deil bi sağ kanat alsak iyi olur
neyse zor olsa da kazandık şimdi işimiz çok zor ama liderlik şansımız da var yanlış hesap yapmadıysam yenersek kesin çıkıyoruz ama ertuğrul hocayla bu iş olmayacak gibi müdaheleleri yanlış zamanlarda yaptı ve 2. yarının başında golü yemeseydik ayıp olurdu:D çünkü kalemize çok gelmişlerdi bence iyi oynamadık ama çok güzel bir galibiyet oldu. keşke porto liverpoolu yenseydi belki bize liverpool ya da marsilyadan biri elensin diye maçı satardı:D :D :D