ŞANLI_ Varya çok yazık şu beşiktaşa portoyu yenemediler ya burda onu geç 90da yemeyip berabere kalsa bile herşey şimdi daha güzel olurdu. yense bile bu maçı beşiktaş herşey çok çok zor buna rağmen :S ayrıca beşiktaş bu maçta hiç yenilceğe benzemiyor.
Peshayat cok iyi oynuyoruz ya ozellile Kaptan harika oynuyo bugun..tello da oyle marsilyada fazla is yok boyle oynarsak 2-3 olur bu mac
Passenger rüştü uzaktan gol yemeyi çok seviyor sanırım..dışarı doğru savuşturacağı yere içeri doğru gitti top,topun hızıda önemli fakat atladığı bölgeden topa uzanması çok zor değildi. 1-1
ŞANLI_ Allah belamı versin böyle bi gol olcagını bin kere pedere dedim hatta o adamın atcagınıda spiker abartısız 3-4 kere söleyip durdu tam vurucakkende söledi uzaktan golleri oldugunu ve en sonunda attı 20 dakka zor geçer söleyim
Venom İşte yemeyecekti Beşiktaş bu golü. Çok zor dakikalar bizi bekliyor. Diğer maçlarda son durum: Liverpool 4-1 Porto Rosenborg 0-4 Chelsea Valencia 0-0 Schalke Werder Bremen 3-2 Real Madrid Lazio 1-2 Olympiacos Benfica 1-1 Milan Celtic 1-1 Shakhtar
xxxxxxxxxxxxxxxx Beşiktaş o golü yemeseydi yenebilecekti belki ama 1gol oyunu bozdu bjk nin umudum kalmadı gibi bişey.