KSK TeaM 1912 Ben FİFA 07 Delisiyim ama tam maça gircekken loanding derken oyundan atıyor hiç birşey de demiyor.Bilen varsa lutfen yardim etsin
Nevzat_BJK **Bence de oyunu sil yeniden yükle. Ama şöyle birşeyde olabilir:sen oyunu silip yeniden yüklediğinde oyunun orjinalindeki menajervs. çalışır diğerleri çalışmaz.**
KSK TeaM 1912 oyunda yama yok 2 keere de bastan yukledim hep aynı sorun.başka cozum varsa ilgilenin lutfen