tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami çok kötü kura.bu grupta puan alman zor:) offf bu ne yaa avrupada başarı istiyoruz ama ölüm grubuna düştük galba 0 çekecez:mad: bildigin bir taktik varmı 2. maçtada 4 yedim yaa..
emo_1905 ya gerçekten inanamıyorum çok güzel bir kariyerin var çok güzel gidiyorsun ama düştüğün grup şampiyonlar liginin en kötü grubu herhalde ayrıca http://soccercenter.net/fm/dosya/1550/BuBeFa-Super-Tactics-v.001 bu adresteki bubefa taktiğini veya sana daha uygun olan http://soccercenter.net/fm/dosya/1540/Taktikler-Antrenmanlar-Capo-Taktik-v.86 bu adresteki capo taktiğini kullanbilirsin ben sana bunu tavsiye ediyorum bende sivasspor ile çok iyi sonuçlar aldım özellikle küçük takımlarda daha çok işe yarıyor
tommy89 Capo taktiği ile çıktığım Roma maçında 4-0lık skorla mağlup oldum bu gruptan puan almam imkansız keşke Ş.L'ne kalmasaydım.UEFA belki daha iyi sonuçlar alırdım.
tommy89 **ohhh bee sonunda kendi bulduğum 4-2-1-1-2 taktiği ile Roma'dan 1 puanı kaptım ve bu sezon Ş.L'de ilk puanımı aldım.**
tommy89 Olmadı beee olmadı buda mı,buda mı gol değil bee usta Kayseri Ş.L'ni 4.tamamladı veyine Avrupaya erken veda etti.
tommy89 sağulun arkadaşlar inşallah seneye daha iyi işler çıkaracam.Bu sene T.K'sına önem vermeye başladım artık ligde çok ilgin maçlar yaşıyorum bu sezon ilk defa bu kadar iyi oynamamıza rağmen genelde berabera kalıyoruz bakalım sezon sonu ne olacak.
tommy89 ----------------------------------İşte Türkiye Kupası Grubu ve Sonuçlar---------------------------------------
tommy89 Ara Transfer Dönemi Başladı: Gönderilenler Futbolcular: Gelen Futbolcular:Dinoma takımının 22 yaşındaki genç sol kanat futbolcusu Landeka 1MN Euro'ya transfer edilidi.
tommy89 İlk Yarı Puan durumu Bu sezon BJK çoştu yenilmiyorlar bir türlü galba bu sezon şampiyonluk yalan olacak neyse avrupaya katılalım yeter 2 sene şampiyon olduk zaten bu seneyi taktik arayışları ve oyuncu şeçimleri genç oyuncularun yetiştirilmesi gibi konular için biraz harcıyorum geleceği kurtaralım diye bakalım sezon sonu ne olacak.
tommy89 Yarı finalde Bal gibi takımla eşleştik.BJK OOOO OOO HAYDİ erciyes kaplanı OOO OOO yen şu BJK'i OOO OOO...
D.V.S 7 Landeka çok iyi bir transfer olmuş. Yaşına göre süper özellikleri var. İnşallah Beşiktaş'ıda yenersinde seni finallerde görürüz... :)
ucansinek Kayseri Belediyesi Tarafından Tolga Karakol'a başarılarından dolayı bir plaket verildi!!... :)