KAYSERİSPOR'DA REVİZYON : TAM 14 FUBOLCUNUN SÖZLEŞMESİ FESH EDİLDİ
Teknik direktör TOLGA KARAKOL'un kararı ile takıma faydalı olarak görmediği 14 futbolcunun (Bahadir Turgay,Alaattin Öztekin,Enver Işık,Leonardo İgneslas,Avendana Juan Pablo,Ali Uçkulak,Teyfik Altinok,Kamber Arslan,Alioum Saidou,Ragip Basdağ,Sinan Aydin,Orkun Bal,Kemal Oktan,Eren Boyraç) sözleşmesi karşılıklı olarak fesh edildi.