tw1s Arkadaşlar oyunu alıp bilgisayar yükledikten sonra söylenen patchide yüklememe rağmen hala online oyun oynayamıyorum ve aşağıdaki hatayı verip duruyo ne yapmalıyım çıldırmak üzereyim ...
ttaha10 arkadasım aynı sorun banada olmusdu su siteye bak bn ordan çözmüşşdüm çünki siteyi sana özel mesaj olarak gönderdim...
ZizouTR Buraya Bak Belki Yararı Dokunur... http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=95231&pagenumber=1&perpage=10
tw1s herşeyi denedim arkadaşım onuda denedim port da açtım firewallada ekledim herşeyi yaptım yok.hala aynı hatayı veriyo. daha önce bu sorunu yaşayıp çözmüş insan yokmu aranızda ya
cimbomlu45 denetim masası-------sistem -------------donanım------------aygıt yöneticisi------ağ bağdaştırıcıları na gir ve orada sadece adsl bağlatın dışındakileri etkisizleştir(disable yap)üzerleri çarpı olsun yani
tw1s çok ilginçtir ki dediğini yapınca düzeldi.ne kadar saçma bişi takılı olmayan blueetothu disable yaptım oldu.neyse teşekkürler
memoark arkadaşlar merhaba, pes 2008 online oynamaya çalışıyorum ama beceremedim. regester code soruyor oyunun arkasında var giriyorum fakat aşağıda da password soruyor oraya ne girmem lazım? acil yardım ltfn.