Sezo1905 Bu forumda işini bilen insan çoktur ve bu dediğimi yapanlar da olmuştur.Free agentten 0 kuruşa oyuncu alıp 18 milyon euroya sattım. Ve bunun gibi birkaç tane daha.Sonrasında top 5 transferden 4 ünde benim takımın adı vardı.İşte o an :D
Ekselans Evet benimde her zaman yaptığım şey takım bütçesine baya bi katkısı oluyo Free'den alıp büyük takımlara satmak...
Kerem Bu Özelliğin kaldırılması için küçük bir yama vardı , Geçen sene Bu Seneyede Uygulamak gerekli olacak : )
ali2can Orjinal Mesajı Yazan: Kerem Bu Özelliğin kaldırılması için küçük bir yama vardı , Geçen sene Bu Seneyede Uygulamak gerekli olacak : ) Kerem abi nasıl bir yamaydı peki? Merak ettim ya:D
.Hakan. ide ne gerek var yamaya anlamadım zaten bunu yapan biziz pc bu kadar akıllı diilki istemezsek yapmayız dimi ama:D