Arkadaşlar Benim Menüde Ses Çıkmıyor Nasıl Düzeltildiğini bilen varsa yazabilir mi
Ayrıcı bi de taraftarlar tazahurat yapmıyor seyirci olmuşlar yani sadece gol olduğu zaman çıkıyor sesleri neyse benim gevezeliğim tuttu gene yardım ederseniz sevinirim