Evet,eğer forumda çok yeni değilseniz bu konuyu en azından anımsamışsınızdır 2005 yılında oSa'nın açtığı bu konu(macera:D)forumun efsanesi olmuştu benim de aklıma takım gelmeyince bir anda San Marino'yu hatırladım şöyle baktım kadroları pek değişmemiş tabii san marino'yu seçebilmek için San Marino'nun bütün oyuncularının seçili olmasını işaretlemeniz lazım zira bir ülke takımını yönetmek için o ülkenin en az 150 futbolcusunun bulunması gerekiyor neyse sözü fazla uzatmıyim kısaca bir san marino turu 2005den...
Orjinal Mesajı Yazan: oSa
"Şerefli mağlubiyetler" ne mutlu ki bizim için geçmişte kalmış, şimdilerde ise espri malzemesi olan bir söz. Ancak dünyadaki tüm milletler için aynı şey geçerli değil. Bir ulus düşünün ki katıldıkları uluslararası turnuvada ilk hedefleri turnuvayı en azından bir gol atarak tamamlayabilmek. Puan alabilmek ise çok daha müthiş bir olay onlar için. İşte size böyle bir yarışma sunuyorum: SAN MARINO MİLLİ TAKIMIGörev: Tarihindeki tek galibiyeti Lihteynştayna karşı olan San Marino milli takımını yöneteceksiniz. Hedef: Herhangibir uluslararası turnuvada gruptan çıkmakSüre: Dayanabildiğiniz sürece :)Database: İstediğiniz büyüklükte ve istediğiniz kadar lig seçebilirsiniz. Ancak İtalya Serie Cye kadar seçmenizi tavsiye ediyorum çünkü orada San Marino adında bir kulüp takımı da var. En azından size oyuncu yetiştirebilir :) Oyunu kurarken San Marinodaki tüm futbolcuların yüklenmesi için "Retain Players" kısmından San Marinoyu seçmeyi unutmayın. FMye kolay diyen arkadaşlar, eminim birkaç maç sonra fikriniz değişecek. Teknik-taktik bilgisini test etmek isteyen menejerler... işte size fırsat: Kendinizi kanıtlayın...(Orjinal Fikir: Si Games'ten Ter)
Orjinal Mesajı Yazan: oSa
İlk iki maçımı oynadım. İlki Lübnan ile hazırlık maçıydı. Diğeri ise Belçika deplasmanında Avrupa Şampiyonası Eleme Grubu maçı:San Marino 0 - 0 Lübnan Sadece iki şut çekebildim, ikisi de kaleyi tutmadı; Lübnanın ise 9da 4. Tek vasat diyebileceğim oyuncum golcü Selva sakattı bu maç öncesinde :( Ama Fifa sıralamalarına göre ben 160lardayım onlar 110larda; dolayısıyla iyi bir sonuç sayılabilir.Belçika 2 - 0 San MarinoBizim için gerçekten iyi bir skor, özellikle 2. golü 82de yediğimizi düşünürsek. Baya bi zorladık Belçikayı. Bazı arkadaşlar 14 filan yemişler Belçikadan :DYine 2 şutum vardı kaleyi tutmayan. Selva iyileşmemişti, üstüne bir de diğer golcü Valli sakatlanmıştı maç öncesinde :mad: Belçika ise 13/35 yapmış. Kalecim 8lik oynadı :) Maç sonrasında San Marino teknik direktörünün (yani ben oluyorum bu) oyuncuları ile birlikte skoru kutladıkları tespit edildi :confused: :D :p Alınan skorlar nedeniyle Bosna maçına umutlu gidiyorum. Gruptaki ilk puanımı alacağım inşallah :)
meşhur konu :p
http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=55849&pagenumber=1&perpage=10
Evet bence yine başlamak hoş olur ben şu an başladım Çek Cumhuriyeti maçında 3-1 yenildim ülkede kahraman ilan edildim ama kıbrısa 5-0 yenilmekten kurtulamadım neyse bu arada historye gelirseniz kırdığımız iki rekor var biri 32 maçlık yenilgi serisi diğeri malum 13-0 almanya maçı.
Bakalım yine kendine güvenen menejerler çıkıp san marinoyu şampiyonalara taşıyabilcek mi:D
Orjinal Mesajı Yazan: oSa
Ayrıca bu bir yarışmadır; hedefe ilk ulaşan kazanır. O yüzden siz de deneyin ve aldığınız skorları buraya yazın. Hep beraber gülelim:D
Edit:Şöyle bi baktım da gerçekten çok matrak tipler varmış forumda zevkli olmuş gerçekten yarışma:D(mesela "2006yı böyle kapadık; 2007nin tüm SAN MARINOlular için daha az utanç getirmesini umuyorum :D" gibi laflar kopardı beni)
Hadi bakalım cesuryürekler çıkacak mı bu forumdan:D