bayram21 selam.pes6 daki gibi mevsimi kış olarak seçtiğimizde karlı havada maç yapabiliyormuyuz..yoksa sadece yağmur mu var....
tony_jaa18 Maalesef yok dostum bende arastırmıstım karlı hava eklememişler oyuna...Aslında olsa ne guzeldı her mac karlı havada oynuyordum cok guzeldi karlı hava!!!
gsDavidBeckhamgs **Yok Kardeş Maç Yaparken Soğuk Havayada Aldıydım Karlı Hava Çıkar Die Yine Çıkmadı Yani Yok.**
hhyx çıkmaz çünkü orda sadece güneşli ve yağmurlu seçeneği var.karlı havada maç iyiydi gerçekten futbolcuların ağzından duman çıkıyordu:)
uurture **Karlı hava seçeneği yok malesef ama bilmiyorum master lig'te iken yağıyor mu orda seçme imkanımız yok belki o zaman yağar ama çok büyük eksik bu ...**