arkadaşlar ablam yeni 1 laptop aldı ilk başta laptop çok kullanışlı geldi özellikler çok iyi ama simsleri yükledim (nede olsa kız istiyor böyle oyunlar) Vista çöktü 1 daha açılmadı...ben önce simsten zannettim aldığımız yere geri götürdük tekrar vista yüklendi....bu sefer hiç 1 şey yüklemedim aldığımız gibi bıraktık ablam iş yazılarını vs yazdı ve 1 hafta sonra Vista tekrar göçtü....Bu labtoplara Vistadan başka birşey yüklenemeyeceği söylendi...şimdi sorum şu...
1)Gerçekten Vistadan başka 1şey yüklenemezmi bu Pavilion serisine
2)Bu vista neden 2de 1 çöküyor....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
arkadaşlar elimde winrarlı 1 dosya var 6.5 gb kusuratlı onu parçalara bölmek istiyorum ki 2dvdye sığabilsin nasıl yapabilirim teşekkür ederim:D:D