hangmaneagle arkadaşlar hamachi üzerinden arkadaşla bağlantıyı kuruyoruz takımları seçiyoruz herşey güzel gidiyor oyun açılıyor tam bir şey çıkıyor host falan yazıyor player yazıyor anlamadım bilen varsa bir yardım edebilir mi oyuncu transferi falanda söz konusu değil
knc_ hangmaneagle kardeş host ev sahibi olur yani ana makine connect ise deplasman olur ilk kim IP ADRESİ kayıt ettiyse o connect olur