arkadaşlar pes3 ten beri bu oyunu oynarım hiç hatayla karşılaşmadım ama bu 2008 beni oyundan soğutacak. nette araştırdım ama sonuç bulamadım. oyunda spiker var seyirciarada ses çıkarıyor top sesi ve gollerde seyirci sesi yok. 4+1, 2+1 masaüstü stereo hoparlör yap demişler hepsini denedim ama olmadı. 2 ayrı oyun denedim olmadı. ses kartım audigy 2zs . neredeyse ses kartımı stereo çıkışlı kartla değiştirmeye kadar geldim. yokmu bunun bi yaması yada çaresi