EmircaN_DraGoN arkadaşlar ben yeni bi joypad aldım 19 ytl ye joypadım bu ama oyuna fifa07 ye girdimmi titremiyor kontrollerden titremeyi açık yapıyorum kendi kapalıya geçiyor.
The Undertaker. Bence o joypedın ıcın soguk su ıc. yada :D tamire wer.:D BENCE YENISINI AL!Ama baska MARKA
EmircaN_DraGoN joistiğim bişka oyunlarda titriyor ama fifada titremiyor titreşim testine girdim ikiside titredi ama fifa07 de kontrollerden titreşimi açık yapıyorum kaydet diyorum kendi kapalıya geçiyor. joypad sağlam da fifa için bi yama filan varmı
rapboyz içinde tanıtım csd si olması gerekiyor bence joypad in kutusuna güzel bi bak yada internetten markasına uygun olan programları ara