B_R_A_V_E slm arkadaslar baslıktada dedigim gibi 2 sozon ilerledim ve 3 sezondayım ortalarda aralık ayı devam et e bastımmı hata verio ve oyundan cıkıoooo...altta resimde gosterdim...
B_R_A_V_E tamam arkadaslar sorunu cozdum genede saolun aynı sorunla karsılasırsanız bana ozel mesaj atın size yardımcı lurum ;)
Nabuchadnezzar bazı korsan oyunları 2009 un Aralık ayında hata veriyor.Orjinalini alırsanız hata ortadan kalkar