gandalf3111 arkadaşlar ben print screen tusuyla resim cekınce painte kopyalıyorum fakat hep 2.25mb oluyor bu yüzden imageehack.us tan upload edemiyorum nasıl yapabilirm , JPG felan yap diyor bazıları da yapmasını bilmiyorum bir yardım edermisiniz
Venom Aşağıdaki resimde gördüğün pencerede, BMP yazan yere tıklarsan seçenekler çıkar. Oradan JPEG'i seçip kaydet de.