Acaba bilgisayarım vista'yı yükseltsem çalıştırır mı? ne olur yardım edin...
Bilgisayarımın Özellikleri ;
Sistem Adı; XP Professionel
Sistem Türü; 36 bit
Pentium 4
2.80GHz
1.00 GB Ram (Tek Çekirdek)
160 GB Hard Disc (C: 16GB Boş, D: 10GB Boş, E: 45GB Boş)
Ekran Kartı : Radeon 9200 SE
Yukarıdaki Özellikler Bilgisayarımın...Acaba Bu özellikler vista kaldırır mı? , hangi özellik vista uyumlu değil? , Vista yüklersem Bilgisayarı Kasar mı???