Heryerde Üyeliğim var Kimin nasıl forma yaptığını bilirim...
Formada "Ç"alıntı kokusu alıyorum...
Nedense Burdada Aynı Formadan var reklam olucak ama ispat etmek için...
http://www.pesturkey.net/forum/showthread.php?t=4992
Bu arkadaş neden fantasy yaptığı belli çalıntı sanmasınlar diye aklı sıra 2-3 adidas logosu koymuş..
Soccercenter Görevlilerinin Bu konularda daha hızlı davranmalarını bekliyorum emek hırsızlığı çok kötü birşey..
Gerçek Forma:
http://img228.imageshack.us/my.php?image=galatasarayhomemp9.png
Formanın Sahibi "zodiac"tır