erdem_abdi :confused: :confused: yaa arkadaşlar ben config.data indirdim ve kopyala yapıştır yaptım da bu parayı nereden kullanab,lirim veya hangi tuşa basacağım hemen acil yardım lazımmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!