arkadaşlar. Bu programla oyuna lig ekleyebiliyoruz. Ligimize takım ekleyebiliyoruz. Takımımıza oyuncu ekleyebiliyoruz. Takımlarımızın parasını arttırabiliyoruz. Bunlar başlıca özellikleri. Sadece bunla da kalmıyor. Türkçeleştirmeye de yardımcı oluyor. Daya bir sürü işimize yarıyor.
Kezman kardeş, önce program açıldığında Export DB to microsoft access seçeneğini seçip nexte tıklıyoruz. sonra Export From(*.db) yazan yerde 3 noktaya tıklıyoruz. Oradan fifa 2008imin içindeki fifa.db gibi .db uzantılı dosyaları seçiyoruz. Sonra aça tıklıyoruz. Altında da Export to(*.mdb yazan yerin yanındaki 3 noktalı yere basıp, çıkan pencerede masaüstünü seçiyoruz. Sonra dosya adına fifa vb istediğimiz şeyi yazıp kaydet diyoruz. Ondan sonra microsoft Acces 2000 Formatı seçip nexte tıklıyoruz. Ondan sonra çıkan pencerede Converte tıklıyoruz. sonra loading işlemi bitene kadar bekliyoruz. bitince finishe basıp programdan çıkıyoruz. masaüstümüze gelen microsoft access formatlı şeye tıkladığımızda oyunun datası önümüze geliyor. bu kadar basit.
NOT: fifa.db dosyasında lig takım oyuncu ıvır zıvır vardır. Türkçeleştirme yapmak istiyorsanız eng.db dosyasını seçmeniz gerekiyor.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.