2 önceki windows um da; önce olmadı sonra nasıl olduysa oldu..sonra vista kurdum orda yapamadım...şimdi xp ye döndüm burda da olmuyor.
olay şöyleki; normal patch i yüklüyorum next-next falan...ama bitince patch yüklendi demiyor oyun yüklendi diyor(yanılmıyorum..çünkü patch yüklendi mesajını da gördüm)..konamini sitesinden de kontrol ettim update gerekiyor diyor...aynı sorunu yaşayalar varsa nasıl çzödülerse öğrenmek isterim...aynı sorunu yaşamayan varsa netten biraz araştırsın çözsün olayı bana söylesin :D
edit: orjinal dvd yi takmam mı gerekiyor yoksa??(şimdi deneyemiyorum yükleme var :D)