Mrblar.
Ati Radeon 9600 Pro Ekran Karına Sahibim. İşlemcim İse Celeron 1700. Ram 512 DDR.
Oyunda Grafikler Gayet iyi Görünüyor. Bir Problem Yok. Ama Oynarken Baya Bi Kasılma Oluyor.
Kasılma Probleminin Nedeninin işlemci olduğını Sanıyorum. Ve işmeciyi Değiştirmeyi Düşünüyorum.
Sizce Sorun Gerçekten İşlemciden mi yoksa ekran kartım yetersizmi. yoksa 512 ram mi yetersiz kalıyor =)
yardımlarınızı Bekliyorum. Teşekkürler.