Arkadaslar fifa 2008 acıyorum maca kadar hersey normal maca girdiğinde acayip sekilde hızlı oynuyor oyunu seceneklerden mac hızını yavas yaptım ama yine değismedi.Aynı sorunu fifa 05 yüklemistim ondada yasadım yardımcı olursanız sevinirim
Özl: 512 ram,256 ekran kartı