Orjinal Mesajı Yazan: A_dil_P
yha bu logo ları nereye yüklüoz
Logo Pakedini Oyunda Görmek İçin;
Rarlı dosyadan çıkan klasörü C:\Documents and Settings\Murat\Belgelerim\Sports
Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\logos içerisine atmanız yeterli olacaktır.
Eğer ki ''pictures'' ve ''logos'' klasörleri bilgisayarınızda yoksa siz kendiniz oluşturacaksınız.
Eğer Oyunda Gözükmezse;
C:\Documents and Settings\Murat\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2008\cache klasörünü
silmeniz yeterli olacaktır. Applicon Data gizli klasördür. Bu klasörü görmek için Araçlar-Klasör Seçenekleri-
Görünüm'' sekmesinden ''Gizli Dosya ve Klasörleri Göster'' yazısını işaretlemeniz gereklidir.