ceylankral Arkadaşlar Pes 08 de master lig de hızlı simulasyon yok mu fifa da vardı inşallah bundada vardır.Aramamın nedeni popularitem A ama popularitesi D olan bi takım geliyor uzun uzun maç yapmak istemiyorum.Bi yardım edin.
QURTULUSH BİZDE ÇOK İSTERİZ AMA OYUNUN ÖZÜNDE YOK BELKİ YAMASI WARDIR ODA ÇOK UZUN SÜREN HERHALDE ÇÜNKÜ ONUN İÇİN OYUNA YENİ RESİMLER YAZILAR VE BAZI ÖZELLİKLER EKLEMELERİ GEREKİOR BELKİ DE YAPILMIŞTIR
mtgu çooooooooooookkkkkkk istiyorum ama konomi bir türlü yapmıyo ea fıfa da 30 lig var pes de 4 lig var rekabete girseler pes çok güzel ama lig yapımı menejerlik de fıfa maç oynama grafikte pes derim
ceylankral çok dogru siz yine de haberiniz olursa msnpostmaster2007@hotmail.com a yollayın cevap yazanlara teşekkürler.
alimdemir bunu daha önce tartışmıştık forumda ne gerek var böyle birşeye diyen bile oldu böyle bir simülasyon çıkmaz arkadaşlar pes2008 çoğu gelişmenin çok uzağında çoğu gerilemenin de uğraşında sanki,sevgiler saygılar..