trenci Arkadaşlar ben oyunda attığım güzel golleri replaydan kayıt ediyorum fakat kayıt ettiği yer beleglerim/fifa08 de bulunuyor sonra oraya geliyorum fakat dosyayı bir ütrlü açamıyorum ne yapmam gerekir
ROBERTO.CARLOS **evet ya çok garip kaydettiğim dosya açılmıyor değiştir deyip windows media player ve codec uyumlu oldun diyorum ama bu seferde wmp dosyayı bulamıyo**
ROBERTO.CARLOS **arkadaşlar bilen biri yokmu şu replay nasıl izlicaz oyunda izliniyo load bölümünden tıklayıca ama normal oyun kapalıken dosyaya tıklıyom o belgelerim fifa 2008 bölümündeki replay açılmıyo**