Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami
mermer parçası olsaydı lincoln şuanda hastahanede olurdu.ayrıca trabzonun son dakikada penaltısı verilmedi.topu kesti eliyle gsli.hakem taraf tuttu bazı dakikalarda:)
Belki ben yanlış görmüş olabilirim.Bembeyaz olunca mermer zannetmiş olabilirim..
Son dakikadaki pozisyon penaltıyla ilgi alaka vs yok..Hem mesafe yakın hemde yakın çekim izlediğin zaman kasıtlı olarak elle oynama yok servet topun geldiğini gördüğü anda elini topla temas etmemesi için geri çekiyor o sertlikte gelen toptan kaçamayarak top eline çarpıyor.Bence hakemin verdiği çarpma kararı doğruydu..