unfortunate stad seçerken alt tarafta 2seçenek daha var biri gece-gündüz diğeri winter on/off oda kar zaten bu yağışlı kısmı game options kısmında o zaman ??
unfortunate neyse sağolun ilgilendiğiniz için winter sadece kar.. Anlaşılan küresel ısınma FİFA 2oo8'ide vurmuş :)
ali2can Orjinal Mesajı Yazan: 10 matias delgado neyse sağolun ilgilendiğiniz için winter sadece kar.. Anlaşılan küresel ısınma FİFA 2oo8'ide vurmuş :) kıkıkıkıkı:D
sedoist Orjinal Mesajı Yazan: 10 matias delgado neyse sağolun ilgilendiğiniz için winter sadece kar.. Anlaşılan küresel ısınma FİFA 2oo8'ide vurmuş :) :D:D:D:D