Arkadaşlar bir kaç sorum olacak.Pes 2008 de kafa dan edit yaptım burada sorun yok fakat oedit programından daha profesyonel müdehale edilebildiği için pes editte yaptığım faceleri oeditte açıp düzeltmelerini yapmak istiyorum ama olmuyor :(
Pes oedit converteride indirdim öncelikle converterden açıp oradan oedite aktarmam gerekiyor bunu biliyorum ama converter proogramında tanımlanan dosyalar .bin dosyası olarak geçiyor... Ben pes editten ardanın yüzünü düzenledim şimdi nasıl olacakta düzenlediğim ardanın facesini .bin olarak bulacağımda oedite aktaracağım bunu çözemedim :( Grapich studyodanmı bulacağım ? ordada binlerce yüz var hepsine tektek bakmam mı gerekecek çıkamadım işin içinden bir yardımcı olursanız çok sevinirim :(
Bu arada ilk yaptığım editte aşağıda ama pes editde kısıtlı müdehale edildiği için oeditle kombine bir şekilde çalışmak istiyorum. Pes editdeki faceleri nasıl .bin olarak bulacağım , bulup oedite aktardıktan ve oeditde düzenledikten sonra nasıl oyunun içine .bin olarak göndereceğim bunları bilmem yeterli programı kurcalayıp öğreniriz nasıl olsa :) Burdan anlatması karışık olur derseniz msndende haberleşebilirim bende ciddi şekilde uğraşmak istiyorum bununla yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
