bulkane Daha ne kadar PES6-PES2008 kıyaslama konusu açılacak??? Bu nedir anlamıyorum! Kişiden kişiye zevk değişir.!Zaten yeteri kadar eleştiri yapıldı diye düşünüyorum.
AhmetOgur Orjinal Mesajı Yazan: bulkane Daha ne kadar PES6-PES2008 kıyaslama konusu açılacak??? Bu nedir anlamıyorum! Kişiden kişiye zevk değişir.!Zaten yeteri kadar eleştiri yapıldı diye düşünüyorum. helal olsun donunda benim gibi birisi dusunuyor :D mesela ben yamalari yapinca pes6'ya hala kilitlenmis bulunuyorum insallah PES2008'de nasip olur :P