M.D pes2008 de oyuna başlıorum biraz zaman geçince hata verio ne yapmalıyım lütfen yardım edin.lütfen
bulkane Oyunun dosyalarında bozukluk vardır muhtemelen mesela crack gibi. Donanımın yeterli değildir özellikle ekran kartı. Yapacağın oyunu silip yeniden yüklemek ya da sağlam başka bir kopyasından yüklemek. Abi yalnız burası PES6 bölümü.
GALATASARAY SK Kardeş benim sana garanti bir önerim var benimde aynen senin gibiydi bende forumda bi akasaştan öğrendim forumda ilk sayfaya gir 2. sırada PES 2008 SİYAH EKRANDA KALMA SORUNUNUN ÇÖZÜMÜ yazıyo orada resimli anlatım var;)