Arkadaşlar
top yamasını indirdim nasıl korabilirim anlatırmısınız??
**EEt arkar ya çok ii olurdu**
abi
pes 2008 top yaması nasıl atılıo soleyin bana bi nolur
ya hiç yardım etmiyorlar ya forumdakileri yaptım yine olmadı
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: