Beyler p4 3000 1gb ram 256 mb x1650pro ile pesi gündüz maçlarında high 1024*768de rahatlıla oynuyorum ama gece maçlarında medium 800*600 de bile ceza alanında,kanatlarda taklımalar oluyor.Haliyle master ligden hiç zevk almıyorum.Bu sadece bendemi oluyor yoqsa genel bir sorunmu ve bu duruma bir çözüm getirebilecek olan varmı?