Mutlaka indirip oynayın. Çok heyecanlı ve zevkli oluyor.
Türkiye'yi aldım. Grupta Avusturya'yı yenip Hollanda ve Hırvatistan ile berabere kaldım. Birinci olarak çıktım. Penaltılarla Çek Cumhuriyeti'ni eledim (Orkun ilk 2 penaltıyı kurtardı). Yarı finalde İtalya'a 3-1 yenildim ve oyunu bıraktım :D
not : Hollanda maçında Nihat 24. saniyede, İtalya maçında Ümit Karan 22. saniyede gol attı. Aalborg kariyerimde kullandığım 4-1-2-1-2 taktiğiyle böyle erken çok gol buluyorum :D
kadrom : Orkun-H.Balta-Servet-EmreA-Hamit-Aurelio-Emre-Arda-Yıldıray-ÜmitK-Nihat