yusuf_ arkadaşlar bu yamayı indirdim fakat şifre istiyor ve şifresini bulamadım hemen söyleyebilirmisiniz????
yusuf_ sayın yönetici arkadaşlar koyduğunuz yamaların bi zahmet şifresinide yazın yada hiç şifre koymayın indirdim şifre istedi http://www.soccercenter.net,,soccercenter.net yazdım olmadı lütfen şifreyi hemen verebilirmisiniz
uzman07 müzik değiştirme programı hata veriyor arkadaşlar. runtime 53 Error filan diyo bu işi bilen arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba.. Teşekkür ederim..
yusuf_ bakan yokki ya valla senelerdir bu siteye giriyom ve destekliyom ama beni destekleyen yok 2 gündür bekliyom şifreyi öyle şeymi olur :(
black eagle1 arkadaşlar kurulu müzik listesinin oldugu proğramı alın yenı kurulan proğramı açın müzik listenızden once sağ kısıma attıgınız parçaları tek tek add butonu ıle "ok" sol kısıma yavaş yavaş atmayı deneyın ..çalışıyor ,kolay gelsinn....
Castiello _Lost Orjinal Mesajı Yazan: solebize1 bakan yokki ya valla senelerdir bu siteye giriyom ve destekliyom ama beni destekleyen yok 2 gündür bekliyom şifreyi öyle şeymi olur :( kardeş burdan indirdiysen indirdiğin konuya bak yada dosya adı veya içinde txt olabilir. hiç biri yoksa indirdiğin linkin sonunu kopyala googleda arattır.;)
tcan programı resmi sitesinden indirmenizi öneririm. şifre falan istemeyecekkir. program açılınca hata oluşuyorsa .net Framework 2 programını microsoftun web sitesinden indirebilirsiniz.