saydam http://www.youtube.com/v/vVs88IFUGgM>http://www.youtube.com/v/vVs88IFUGgM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Sanırım bundan daha iyi anlatamam anlatmak istedigimi orda iki koşu yoluna pas var dikkat edin benim adam topu almıyor yanında koşuyor veya paslar illa rakibe gidiyor .. anlatmak istedigimi anlayan yazsın lütfen kimse bune bune falan filan yazmazsa sevinirim
AhmetOgur arkadas ben pes xboxta oynarken ona bur tus vardi. adam yaninda kosuyordu ama o tusa basinca adam kendine geliyordu. fakat e yazikki bunu PC'de yapamiyorum onun icin emin olmadan ara pas yapmiyorum :D
_SeLiM_07_ Aga Ben Seni Çok İyi Anlıyorum Futbolcular Çok Salak Bu Oyunda Koşu Yoluna Atıyorum Ama O Attığım Arkadaş Topun Kendisine Geldiğini Farkettiğinde Maç Bitmiş Oluyor :D Öyle Ataklarım Kesiliyorki,Kesen taraf Rakip Savunma Değil Pas Attığım Kendi Oyuncum
ShankaFB ara pası önü boş olan futbolcuya atmak lazım yoksa kesin başkasına gidiyo bide koşmaya basılı tutarsanız topu bırakıyo pas verdkten sonra koşmaya basmayın tabiki %100 sorun bundan ibaret değil ama belki biraz olsun azalır top kaybı ;)
ErdemFb1_9_0_7 arapas karmaşası istemiyosamız Q V S 2 KERE BASIN VERKAÇ YAPARAK HERKEZİ GEÇERSİNİZ KALECİYİ BİLE:D
wellplayer r2 ye basılı tutup r1 basarsanız adamınız topu kontrol edr ara pasında cok guzel kontrolller oluyor bazen oynu tam bilmeyenler bunu bilemez cok sık goller atılabiliyor
Arda666 oyunu bilip bilmemekle alakası yok şu ana kadar çıkan en buglu pes oyunu bu hade bu oyunu bir senede hazırlasalar bişey demicem bu proje en az 2 senelik bir proje arıca oyunda dostluk maçı yapınca oyundaki birçok bug ortadan kalkıyor yapay zeka ve oynanış açık bir şekilde düzeliyo
Aykutada ya bunda karmaşık bi şey yok r1+r2 yap top tam yanına geldiğinde hem toupu alırsın hem de rakibin daha ilerisinden dolaşır sıyrılırsın bence bu oyundaki ayrı bir güzellik arapası nasıl kontrol edeceğine kendin karar veriyosun.